Oldal: 1 / 1

Alakváltók

HozzászólásElküldve: 2020.04.04. 20:24
Szerző: Alyara
Az Alakváltókról magukról az alábbi linken tudsz olvasni.

Alakváltó képességek

- Alakváltás
Az alakváltók elsődleges képessége az alakváltás. Tetszőleges állatalakja lehet bárkinek, nem szabunk fajtabeli korlátokat. Állatalakodat a választott faj tulajdonságai alapján tudod megvenni pontjaidból. Mozaikoznod kell.

Természetesen nem „tuningolhatod föl” választott fajodat, pl. egy lónak nem lehetnek méregfogai. Ellenben lefokozni mérges viperádat lefokozhatod, ha nem veszed fel az erős méreg képességét. Viszont a későbbiekben nincs lehetőséged visszafejlesztened az állatot eredeti erősségére!

Egy-egy állati alakot nem lehet fejleszteni, egy „csomagban” veszed meg a teljes képességet az alak birtoklásához. (Kivétel a mágikus bestiák.)

A) MÉRET
1p: macskaméret és azalatt (20 kg-ig)
2p: kutyamérettől tigrisméretig (300 kg-ig)
3p: tigrismérettől elefántméretig (6 tonnáig)
4p: elefántmérettől sárkányméretig (50 tonnáig)
5p: sárkányméret és afölött (50 tonna fölött)

1p: méretkülönbség az átlagos fajtársakhoz képest (a lény egy méretkategóriával följebb, vagy lejjebb lép; minden méretkategória szintlépés 1p-be kerül)

Ha nem tudod eldönteni, állatod melyik méretkategóriába tartozik, döntsd el súlya alapján! A súlyokat zárójelben feltüntettük minden méretkategória mögött.

B) ADOTTSÁGOK
1p: kábító, vagy gyengébb hatású méreg/sav
2p: bénító hatású méreg/sav
3p: gyors, vagy lassú, de halált okozó méreg/sav

1p: ultrahang
1p: hőlátás
1p: elektromos kisülés képessége

Csak legendás bestiákhoz:

3p: halhatatlan alak – ha elpusztítanak, emberi alakban eszméletlen leszel, de életben maradsz.

1p+: varázstámadás - ahány pontra veszed meg, a Mágiahasználók elementális képességéhez hasonló szintű támadást ad. A későbbiek során ez a képesség fejleszthető.

1p+: varázsellenálás - ahány pontra veszed meg, annyi pont lejön a rátámadó mágiákból. A későbbiek során ez a képesség fejleszthető.

Bármilyen egyéb ötleted van legendás alakoddal kapcsolatban, staffal egyeztess! A Legendás Bestiák esetében lehetséges a fejlesztés.

C) TULAJDONSÁGOK
1p: archaikus állat (kardfogú tigris, stb.)
1p: repülő állat
1p: vízi állat
1p: ízeltlábú
2p: legendás bestia (sárkány, főnix, griff, stb.) – egy karakter csak egy legendás alakkal rendelkezhet!

Példák:
- énekesmadarak: 2p = 1p (macskaméret és azalatt) + 1p (repülő állat)
- macska: 1p (macskaméret és azalatt)
- róka: 2p (kutyamérettől tigrisméretig)
- kutya: 2p (kutyamérettől tigrisméretig)
- farkas: 2p (kutyamérettől tigrisméretig)
- párduc: 2p (kutyamérettől tigrisméretig)
- hatalmas farkas: 3p = 2p (kutyamérettől tigrisméretig) + 1p (méretkategória lépés)
- különböző cápák: 4p = 3p (tigrismérettől elefántméretig) +1p (vízi állat)
- skorpió: 5p = 1p (macskaméret és azalatt) + 3p (halált okozó méreg) + 1p (ízeltlábú)
- főnix: 5p = 1p (macskaméret és azalatt) + 1p (repülő állat) + 2p (legendás bestia) + 1p (tűzaura)
- halhatatlan főnix: 8p = 1p (macskaméret és azalatt) + 3p (halhatatlan alak) + 1p (repülő állat) + 2p (legendás bestia) + 1p (tűzaura)
- sárkány: 15p = 5p (sárkányméret és afölött) + 1p (hőlátás) + 1p (repülő állat) + 2p (legendás bestia) + 1p (varázstámadás: tűzlehelet) + 5p (varázsellenállás)
- halhatatlan sárkány: 18p = 5p (sárkányméret és afölött) + 1p (hőlátás) + 3p (halhatatlan alak) + 1p (repülő állat) + 2p (legendás bestia) + 1p (varázstámadás: tűzlehelet) + 5p (varázsellenállás)

Sok sikert! Bármilyen kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal!

- Multitranszformáció
A képesség birtokában nem kell teljesen alakot váltanod, részben is képes vagy rá.
1p Egyszerre egyetlen testrészedet (fej, lábak, vagy karok, esetleg a gerinced végére farkat növeszthetsz) átalakíthatod valamelyik állatalakod végtagjává. Páros testrészek esetén mindkettő változik és egyszerre csak egyféle állat (még ha többel is bírsz) végtagjaid lehetnek.
2p Már képes vagy külön választani a páros testrészeidet, így ha több állatalakkal rendelkezel, ezeket akár keverve is előhívhatod. Már nem szükséges az egész testrészedet átalakítani, pl ha karmokat akarsz, már csak a körmeidet módosítod.
3p Már a kültakaródat, izmaidat is képes vagy átalakítani. Ezáltal emberi alakban pikkelyeket, tollakat, netán bundát növesztesz magadra, ha bír ezek valamelyikével legalább egyik állatalakod. Erőt, ügyességet nyerhetsz, ha állati izmokat növesztesz, bár ez alakod torzulásával jár, inkább csak humanoid leszel, mint emberi. Képes vagy a megfelelő helyeken mirigyeket is növeszteni, így akár mérgező lehet a harapásod, netán hálót szőhetsz, vagy éppen tintát köphetsz, ha ezekre képes valamelyik formád.
4p Már a legendás alakod tulajdonságait is felveheted, ha rendelkezel ilyennel. Speciális mirigyeid a tested tetszőleges pontján előhívhatod, nemcsak a természetes helyükön. Így akár mérgezővé teheted a karmaidat, netán az ujjaidból is hálót szőhetsz, stb.
5p Emberi alakodat tökéletesítheted, ezáltal a megjelenésed javulhat, esetleges érzék- vagy mozgásszervi fogyatékosságaid eltűnhetnek. Képes vagy extra végtagokat növeszteni magadon, pótolni a levágottakat, netán egyéb sérüléseket kifejezetten gyorsan gyógyítani. Igaz, ez utóbbi kettőhöz már szükséges az is, hogy nyugton maradj és kifejezetten a műveletre koncentrálj. Ellenkező esetben hosszú hetekbe telhet, mire kijavítod a keletkező deformitásokat.

- Sámánerő
Ahányadik szinten van a képesség, addig a szintig vagy képes Sámánmágiát alkalmazni, melyet a Mágiahasználóknál találsz. 0. szinten nem felvehető képesség.